Thursday, January 26, 2017

Video Ini Jadi Bukti, Dalam Hati Mahathir Dia Masih Anggap Anwar Ibrahim Buruk & Teruk



Bercakap di bawah sedar, dan ini jadi bukti kepada rakyat apa sebenarnya helah Mahathir. Tiada hubungan yang ikhlas Mahathir dengan Anwar Ibrahim, bila bila masa sahaja pembangkang boleh bergaduh dan terus bergaduh. 

Negara akan jadi tidak stabil jika pakatan pembangkang yang dipilih oleh rakyat dalam PRU14. Bagaimana hendak stabil, mereka sendiri masing masing ada cita cita peribadi. 

Mahathir ada angan angannya sendiri, Anwar pula masih hendak jadi PM dan DAP pula masih lagi menyimpan harapan mahu kerusi TPM dahulu sebelum mengintai peluang menjadi PM. 

Hura hara jadinya jika ada yang mencuba cuba mengikut dan  memilih untuk bersama dengan pembangkang. Atau Mahathir sengaja buat macam itu kerana hendak membalas teguran Nurul Izzah yang menyatakan jangan percaya sangat dengan apa yang Mahathir cakap. 

Boleh jadi juga Mahathir bukan tersasul tetapi sengaja untuk melukakan hati Anwar dan keluarganya. Apa pun, Mahathir masih ada lagi perasaan bahawa Anwar itu teruk dan buruk perangainya. Video ini jadi bukti.

1 comment:

Anonymous said...

Perangai buruk tak sesuai jdi pemimpin.