Wednesday, May 6, 2015

#PRKPmtgPauh Kesian Ustaz Kazim Elias Kena Troll Dengan Malaysiakini

2 comments:

Anonymous said...

Kalau di troll dek pembaca Malaysia kini tu kira panglima lah bukan kecil anak,tambah pula boleh tarik pendegar puluhan ribu macam Ust kazim.Kalau orang bodoh dan tak mampu menyusahkan PR bercakap dan hanya beberpa orang pendengar mereka tak peduli nak cakap apa pun.

Anonymous said...

Suratkhabar tipu? Termasuklah malaysiakini kan penipu...tp yg peliknya suruh baca al quran elak ditipu tp diaorg percaya malaysiakini lebih dr al quran tu camana pula...rassnya ustaz tu lbh baik dr pembaca kitab pakatan malaysiakini tu...ckp mcm bagus tp sebenarnya perangai sama saja dgn org yg baca suratkhabar lain tu...klu depa baca al quran takkan la sanggup pukul kwn2 yg nak buat hudud di malaysia...kan dlm al quran ckp hudud tu hukum Allah tp blh pl pukul org yg sokong hudud...byk sgt baca malaysiakini la tu...