>

Saturday, March 7, 2015

Banyak Ini Dikata 10,000 Orang? #KitaLawan

3 comments:

Semut Hitam said...

Betul la 10ribu... termasuk org yg duduk dalam kereta, dalam bas, naik motor, dalam KLCC tengah tengok wayang, tengah Shopping, kat dalam pejabat dan hotel sekeliling... diorang kira belaka semua tu bro... hahaha...

Mak Bedah said...

PKR -

PERKUMPULAN
KEBODOHAN
RAKYAT

SEMUA AHLI DEMONSTRASI INI DIMAKAN SUAP OLEH PEMIMPIN PKR SENDIRI.

awekaste said...

Saje hang dengki. Cuba2lah tengok gambar kat lain2 blog. Tak poyo mcm kau dlm laporanya. Kalau dah cari makan puak2 umno tu camna nak boleh nampak gambar yg betul 10 k.