>

Tuesday, November 4, 2014

Ustaz "Kaunseling 1 Pagi" Sedang Baca Yasin Untuk Anwar







10 comments:

Anonymous said...

Aaminn..Ya ALLAH kepada engkau sahaja kami menadah tangan untuk mendapatkan kebenaran dan keadilan. Manusia yang bertopeng telah melakukan perbuatan terkutuk gara-gara liberalisme..Dah terserlah dimahkamah oleh peguamnya sendiri bahawa telah berlaku perbuatan meliwat tetapi masih tidak mengaku. Selamatkan umat melayu dan ISLAM agar menghindari dari perbuatan terkutuk ini.

Anonymous said...

Tengah baca Yasin, Ketua Wanita main handphone.

Anonymous said...

update twitter kot...hahahahaha sedang baca yasin...

-smh-

Anonymous said...

PKR tu kan utk puak liberal......apa ada hal nak main telefon waktu tgh baca doa....

Anonymous said...

Macam baca Yassin Tepi Kuburkan.....siap berpayung....lebih kuranglah tu....yassin untuk matinya politik jijik Anwar

Anonymous said...

Enfik pukul 2 pagi

Anonymous said...

Elok sangatlah baca Yasin untuk mencari KEBENARAN. Cuma bila dah di beri petunjuk kebenaran yang dimohon yang tidak memihak kepada pembaca Yasin, janganlah pula membantah keputusan hakim-hakim. Terimalah dengan redha.

Anonymous said...

Baca Yasin tu baguih, lagi baguih jika mintak Anuar sumpah laknat...tak gitu cai

Anonymous said...

MINTA ANUAR SUMPAH LAKNAT LAGILAH BAIK

Anonymous said...

Dah berapa kali doa laknat, doa pecah perut ..oleh pas ! dah berapa kali solat hajat, sekarang baca yasin pulak , tak makbul pun !!

maknanya, mereka mendoakan pada perbuatan yang salah, bacakan yasin untuk si peliwat minta lepas, adoyaii ..

datang pula ustaz jam 3 pagi kaunseling bini dalam bilik hotel berduaan, ustaz jadah apa ni ?