Saturday, November 15, 2014

Mak Ayah Fahmi Zainol Bimbang & Takut Anwar Ibrahim Kecewakan Anak Mereka


7 comments:

Anonymous said...

ANAK SAYA NAK BERPOLITIK SEMASA BELAJAR SAYA HALANG, TAKUT GANGGU PELAJARAN DIA,
DAN GANGGU PELAJAR LAIN.

SKRNG DAH TAMAT, DIA BEBAS BERPOLITIK DISAMPING BERKERJA DI SYKT SWASTA.

DAPATKAN IJAZAH DULU, ITU PENTING.

Anonymous said...

Hello. Fahmi ni sapa? Belajar pun belun habis. Handle sendiri la. Sendiri cari pasal. Sendiri setel la. Anak ikan ke? Memalukan negara. Satu dunia tgk universiti kebanggan tanah melayu di lacurkan..

Anonymous said...

Bunyi macam mertua harapkan menantu je =p

Anonymous said...

Assalamualaikum.....harap ibubapa Fahmi sedar apa dia cakap....kalau nak buat perbandingan biar logik...Korea hal Korea...Malaysia hal Malaysia...buat nak banding kan sistem belajar kita ngan negara orang....kena terima hakikat anak kita sebenarnya dah buat silap...biasiswa JPA untuk pelajar yg cemerlang tak perlu dibayar....kalau dah menyokong dan melibatkan diri dalam isu politik serta sokong keganasan untuk orang yg membela diri yg kita tak pasti....baik JPA tarik balik....jgn ucap biasiswa JPA wang rakyat...saya pembayar cukai tak rela wang tersebut di gunakan oleh Fahmi untuk jalan yg salah...

Anonymous said...

Elok la harap bang non bela anok dia.....kah kah kah.....ko sendiri mau ingat kes kalid ibrahim udah le.....lagu nk mampos anok ko kena buli dengan anwar ibrahim lagi cerah tuuu....,sendiri mau ingat......

Anonymous said...

Dah padan dah.. anak ..mak dan bapak sama...sewel. Apa pulak dosa Anwar..Kamu tak tau didik anak hingga jadi sasau minda dan feel kalibut.Anak orang lain ..steady ajer.. tau menilai jalan yg benar..
Hal budak budak terikut Anwar..bukan salah Anwar..tiada paksaan pon..cuma anak anak ini teruja dan bapak bapak mereka tumpang bangga.. itu saja..tiada apa isu yg nak diperjuangkan..hanya suka suka makan angin dan buat kecoh sana sini yg lebih dianggap temasya songsang saja.. Mak ..Bapak mulai risau bila kesan dan akibat jangka masa lama mulai tertampak.. baru kelang kabut..tapi masih bangga akan si Anak dapat berkawan dengan orang ternama macam Anwar.. Jadi untuk bapak bapak diluar sana yg terlibat..usah terperanjat melihat kehanyutan Anak mu di tahun tahun mendatang... Mika berpontesi sebagai Warga Loser dizaman mereka nanti...sbb Anak anak yg lain berlumba menimba ilmu dan peluang yg tersedia olih kerajaan. Ucapan yg tepat untk warga ini...Biarlah Luncai terjun dgn labunya...

FORENSIC PATHOLOGY said...

Pak Cik dan Mak Cik. Tepuk dada tanya selera. Adakah apa yang si Fahmi tu lakukan sekarang ini anda restui. Kalau tidak, pergi Universiti Malaya tarik telinga si Fahmi tu suruh belajar. Di tempat saya, kita nasihat dulu. Kalau tak endah kita report terus kepada emak bapak pelajar yang ponteng, malas belajar dan lambat menyerahkan assignment. Kalau emak bapak dia tak endah, nasib dia lah.
Tetapi.... daripada pengalaman kita kebanyakan emak bapak ambil peduli dan sanggup datang dari jauh untuk membetulkan anak-anak mereka.