Monday, November 10, 2014

Kerana Anwar, Budak Ini Sanggup Hina Orang Sabah



5 comments:

Anonymous said...

Tgk muka pun tahu baru 1st time naik kapal terbang... sudah kata org Sabah bodoh...

Anonymous said...

pigi daa, sejak bila pkr ada haram halal. yang bko sebok hal Sabah buat apa. benda haram depan mata ko, boleh pulak ko sokong?
idola ko yang Sodom punggung orang tu halal ke haram? kalau ko kata fitnah UMNO, apa hal pulak kelakuan idola ko dengan lain lain betina dan jantan? larat ke UMNO asyik nak buat fitnah, walhal anwar tu tua gayut dan dah terpakai OTAK SEWEL DIA. tak ada sapa pun nak fitnah anwar, bukannya hebat sangat pun, penipu adalah.

Anonymous said...

bodohlah seorang bodoh yang tidak tahu sebenarnya dia bodoh.

Anonymous said...

Provokasi bodoh Fahmi Zainol mahasiswa UM..tak memahami susur jalur dan keunikan masyarakat rakyat dinegeri Sabah tiba tiba nak tunjuk lagak macam tahu serba serbi. Nampak sangat bodohnya. Setahu saya UMS bukan hanya untuk mahasiswa yang berasal dari Sabah tapi datang dari seluruh negara. Mahasiswa dari Sabah hanya bilangan kecil dan minoriti. Dasar otak letak dilutut budak ini. Geram sangat rasa nak pulas telinga sibangang ni...

Anonymous said...

Memang dah kurang ajar, Penduduk Sabah tahu menjaga diri, tak perlulah insan sampah dari semenanjung datang buat kacau kat Sabah.