Wednesday, October 8, 2014

Apa Sudah Jadi Dengan Bekas Mufti Ini?


11 comments:

Anonymous said...

ntah la mufti nie .... aku pon confiuse . Cakap dah haru biru.

Anonymous said...

Bagi ja jawatan..senyap le

Anonymous said...

DrMAZA ini barang kali ada sedikit ilmu agama, takat tamat matan jurumuah dalam nahu, tetapi teman tak fikir dia ini ada akhlak yang baik atau adap yang sopan.
Sebab itu ilmu yang ada tidak menghias diri. Dia ni masa belajar dulu kuat menghafal.Sebabitu dia lulius di lidah. Bukan di hati.

By:Cikgu"S"

Anonymous said...

Tengoklah dia berkawan dgn siapa, lambat laun dapatlah perangai yg sama mcm kawannya ...

Anonymous said...

Kerajaan spending mana yang paling besar. Pelajaran dan hospital la. Nak tunjuk macam mana nak suruh reti. Alim agama tak semestinya alim ekonomi. Pe gi la

Anonymous said...

Kerajaan spending mana yang paling besar. Pelajaran dan hospital la. Nak tunjuk macam mana nak suruh reti. Alim agama tak semestinya alim ekonomi. Pe gi la

Anonymous said...

kpd sdr dr naza..
contohilah sifat2 yg ada pd ustaz nasharuddin isa, beliau tunduk tapi menanduk...
jgn keterlaluan, kelak diri jadi tak keruan...

Anonymous said...

AKHIRNYA LU SUDAH KENA!!..
HINA LAGI KELUARGA NABI

Anonymous said...

wahabi memang macam tu...wahababi maza..

Anonymous said...

wahabi memang macam tu...wahababi maza..

Anonymous said...

wahabi memang macam tu...wahababi maza..