Tuesday, September 9, 2014

Siapa Yang Tidak Berdiri Semasa Lagu Negaraku Ini?

3 comments:

Anonymous said...

tu termasuk dak yang menyanyi dalam nada memainkan lagu tersebut.. aku kalau ikut hati dan penampor jer tapi dorang ramai la..
sepanjang musim kemerdekaan ni aku dah tonton 5 wayang di panggong yang berbeza, di jitra, di aeon bukit tinggi (2 kali - cerita wayang berbeza), di sg petani dan di melaka.. semuanya sama..
yang bangun rata-rata adalah orang melayu dan ada jugak orang India.. tapi majoriti yang tak bangun dan yang menyanyi dalam nada bermain-main adalah orang cha ya nun alif..
Syor aku adalah semasa lagu tersebut dimainkan .. panggung hendaklah memasang lampu supaya lebih jelas..

Anonymous said...

sapa lagi.. tu termasuk dak mereka yang nyanyi dalam nada bermain main?

aku dah masuk ke 5 panggung berbeza di tempat tempat berbeza, di jitra, sg petani, bukit tinggi klang (2 kali - cerita wayang berbeza) dan di melaka.. tapi majoriti memang cha ya nun alif..

rata-rata yang berdiri dan tidak memain dengan lagu tu adalah melayu dan india..

Anonymous said...

Yang belen tuu...tak Sekolah !