>

Monday, September 8, 2014

Sayuti Omar Perlekeh Hadi Awang Di Twitter



8 comments:

Anonymous said...

Pandai la ko sayuti...cer komplen pulak apa pandainya azizah tadbir pkr. Presiden ke ketum yg tadbir pkr? Masa jd mp dulu bagus ke prestasi azizah? ..dan dlm dun s'gor, kenapa semua soalan kena reject speaker? Haaaa... Memang keduanya tak layak...haha

Anonymous said...

Hadi Awang tidak di tentang atau di pertikaikan perlantikan beliau sebagai MB Trengganu. Beliau tidak disorong2 olih isterinya agar beliau di terima sabagai MB. Ini amat2 berbedza dgn keadaan Wan Azizah.

Anonymous said...

Mana ramalan ko ttg ketum tu cai oi???
Hebat sgt ker amalan nepotisme mat ketum tu sampai ko tak berani nak komen???!!!
Inilah bangsat yg nampak kuman di seberang tapi lubang hidung ketum depan mata boleh kabur2 sikit...emmm

Anonymous said...

Hahaha...penyokong Pakatan Rosak memang dah rosak pemikiran mereka. Dah jelas lagi bersuluh, kronisme tahap melampau pun boleh terima bulat-bulat. Pemimpin yg tak layak tetap jadi pilihan walaupun memang hati masing-masing terdetik sejauhmana kebolehan Jijah ni. Dah tengok belum macamana Jijah ni berhujah di DUN atau parlimen? Menteri Besar bertaraf boneka. Hahaha...pi mampos la Pakatan Rosak (PR).

Anonymous said...

MSO... no class.

Anonymous said...

MSO.... penulis cari duit sengketa politik.

Anonymous said...

mat ni Nampak je balk....tapi jarum karat...awas

Anonymous said...

awas....jarum karat