>

Friday, September 5, 2014

Apa Faedahnya Usung Mayat Begini?


Sebenarnya yang mati adalah demokrasi dalam PKR, hanya Wan Azizah, Wan Azizah dan Wan Azizah. Berani front mahasiswa Islam ini bersuara melawan Anwar Ibrahim? Mengapa takut bersuara?

4 comments:

Anonymous said...

Boddo punya budak....

Anonymous said...

meh sini aku nak BODOHkan gamis dan kumpulan budak u yang masih lembab otaknya. akta hasutan digubal pada tahun 1948 dan sejak itu demokrasi kekal berlangsung di negara ini sebagaimana yang dinikmati oleh datuk, nenek, mak, bapak dan diri budak2 hingusan ini. sejak bila pulak demokrasi dah mati? yang mati ialah akal fikiran korang. tanpa akta hasutan, rasanya ramai dah yang tak sempat tengok dunia akibat aktiviti menghasut yang memungkinkan rusuhan dan akhirnya perang saudara. simpan sikit bodoh tu, jangan tunjuk semua wahai budak2 u yang masih lembab otak.

Anonymous said...

Bila undang2 menyusahkan pembangkang memfitnah, minta mansuh... Takda akai

Anonymous said...

Tak faham!!!...dgn kelompok yg kononnya mahasiswa......

Tapi, bodoh giler...

Cetek fikiran...jadi gurkha kepada sipeliwat...

Sepatutnya, dia hantar mayat tu kat anwar, sbb demokrasi dah mati dalam PKR