>

Wednesday, August 27, 2014

Rahsia Terbongkar, Hadi Awang Memang Tidak Suka Anwar Ibrahim

2 comments:

Anonymous said...

sentiasa mengharap DSAI membelakangkan PAS dalam membuat sebarang keputusan dan halatuju PR.. cepat bertindak dan tidak menangguh.

Anonymous said...

dah lah tu pas oiii....balik lah ke pangkal jalan.
sejak korg berpakatan dgn anwar n dap ni semua jadi tak kena dgn pas ni. hudud pun hilang ke mana.
byk betul dosa pemimpin pas dah lakukan.
jadi pembohong...mengguna kan agama demi politik sempit...hina n mengkafirkan umno...islam tak di tegakkan....islam hilang di penang...bacaan quran di hina...talibarut komunis dap....memporak perandakan negara....dn mcm2 lagi. PAS dah menghancur kan Islam itu sendiri...sedihhhh