>

Sunday, August 31, 2014

Macai Pakatan Ini Pertikai Rakan Cops Pula

6 comments:

Ami Experia said...

Rakan cop tu kan cuma informers bkn tujuan untuk bertindak seperti penjaga seperti pps yg melampaui batas. Pps didakwa Bukan pasal tidak berdaftar.

Anonymous said...

Ini macai bodoh, tapi berlagak macam pandai. Mau tunjuk hero macam LGE. Klau perangai komunis tak hilang kemana.

Anonymous said...

Rakan cop ...rakan polis...

Ni rakan komander komunis nak wat paa....

Anonymous said...

Orang dibelakang Raja Mohd Shahrim memang bahalol dan tolol. RakanCop adalah penglibatan secara umum masyarakat bekerjasama dgn Polis untuk membanteras jenayah. Tiada uniform tiada paksaan, tiada politik.

Pakai la otak kalau nak komen.

Anonymous said...

bengapnya mamat ni..rakan cop bertujuan supaya org awam melaporkan sesuatu jenayah melalui saluran mudah.bukanya tangkap penjenayah mcm pps tu.

Anonymous said...

raja mohd sharim ni sebenarnya bukan bodoh, tetapi terpaksa berlagak bodoh sombong kerana sentimen politik kebencian. serius berlagak bodoh! nak tahu apa beza rakan cops dgn pps? rakan cops hanya menyalurkan maklumat kpd pdrm berkaitan lakuan jenayah. tidak boleh mengambil tindakan sendiri. sedangkan pps berlagak seperti polis, mengadakan sekatan jalanraya, memukul mereka yang tidak sealiran dan melindungi kegiatan haram!! bodoh sikit2 takpe la, ini dah bodoh melampau tahap bangang. kesian, orang seperti raja mohd shahrim rupanya rela jadi bodoh.