>

Sunday, August 3, 2014

Apakah Ini Tauladan Yang Baik Bagi Penyokong PAS?

5 comments:

Anonymous said...

setakat 4 org pecacai ni nak boikot? boikot le.. tak de kesan pun.. he he!

Anonymous said...

awatlah hangpa ni bangang sgt.. tak baca sejarah kah oiiii..
sudah2 lah tu...
ada baiknya fikirkan bagaimana nak bantu palestin...

Anonymous said...

Wooii.... bodo... makan budu banyak2.. aku dah lama boikot petronas bila sedar ramai staff petronas penyokong tegar karat hijau... bagus2... aku sokong, jom ramai2 kita boikot biar petronas bungkus dari membela puak2 yng tk mengenang budi...
(dino kerteh)

Anonymous said...

Dalam Petronas penuh dgn puak2 hamPAS. Aku sokong boikot Petronas!!

Anonymous said...


ini contoh pemuda otak HAMPas, engkau sapa nak tuntut royalti???
engkau ini penyeludup petrol dah banyak untung masuk poket, sebuk cakap royalti lebih baik buat kerja yg tak salah menurut undang ler.