Saturday, August 2, 2014

Apa Yang "Ustaz PAS" Ini Merapu Nih?

7 comments:

Anonymous said...

Apa plak ngan pelakon reject nihh ....sapa yamg dah Nazak sebrnarnya nihh....

Anonymous said...

.. macam2 manusia zaman sekarang ini, nazak orang yang dia kira, nazak diri sendiri dia tidak ingat...

Pak Kadiaq said...

Kesian dia.. antara artis Malaysia yg dah tak laku & semakin dilupakan. Apa kerja dia sekarang ni?

Bagaimana aku boleh bagi bantuan kat dia? Apa no akaun bank dia?

Anonymous said...

dah xde keja..nak buat mcm mana..

Anonymous said...

ni ustaz sempudal dah tak laku mula merepek nak mintak perhatian kunun kunun cm bagus

Anonymous said...

hahaha Haire..Kalau tak ada benda nak cakap, lebih baik diam

Anonymous said...

as salam. moga Allah ampunkan anda. Adakah ini ajaran UAI, TGNA, TGHHA. Kepada Allah aku berserah tentang urusan hambaMu ini ya Allah!