Sunday, May 11, 2014

Unit Amal Kena Marah Pasal Pergaduhan Dalam Pemilihan PKR



5 comments:

Anonymous said...

jangqn nk fitnah , mana ada pergaduhan. kan perhimpunan tu perhimpunan amal mana ada gadoh2. Tak gitu bang non? Bang non pun mana ada pukul orang cuma tepuk2 bontot mamat jambu je sebelum pakai malam nanti

raismazzadam said...

Tipu..Tipu...Tipu...saja nak salahkan unit amal....klu berani saman la...hang pa kan suka makan duit saman....dasar penipu...lepas ni salahkan UMNO pulak baru REAL...

Anonymous said...

Sendiwara dan drama aje tu..paling paling pun korang akan tuduh umno yang buat heheheh

Anonymous said...

Sendiwara aje tu..paling paling pun fanatik PKR tuduh umno yang buat

Anonymous said...

Ok lah tu kena hentak dengan unit amal. Takbir. Gurau adik beradik. Awat hangpa tak taji depa balik...tak dak teloq kut....? Asyik unit Amal je yg hentak, orang lain tak berani balas apa cerita?