>

Saturday, May 17, 2014

Tuduhan Fitnah, Mahukah Rafizi Minta Maaf?

4 comments:

Anonymous said...

inikah cerdik pandai IQ tinggi yang di banggakan oleh PKR...ini taraf tepi jalan punya IQ..kaki putar belit macam boss dia, bertaubatlah.. tak da faedah duduk mengipas anwar.. tahi anwar dah melekat kat kamu..

Anonymous said...

inikah cerdik pandai IQ tinggi yang di banggakan oleh PKR...ini taraf tepi jalan punya IQ..kaki putar belit macam boss dia, bertaubatlah.. tak da faedah duduk mengipas anwar.. tahi anwar dah melekat kat kamu..

usin said...

badigol ni tak akan minta maaf. paling bersopanpun dia hanya delete je kenyataannya sebelum ini. hati busuk penuh nanah dan ulat, hitam berkarat.

Anonymous said...

Pada Najib dan Kerajaan ...

Tolong saman sampai muflis pada semua Puak Pakatan yang buat fitnah. Itu saja cara nak tutop mulot manusia pemfitnah. Masokkan penjara mereka berwang akan teros menfitnah.

Cuma tak berwang dan masok penjara jer yang boleh hentikkan mereka dari teros membuat fitnah.