Friday, March 7, 2014

Stadium Kajang Kosong, Rakyat Tidak Sahut Seruan Reformasi 2.0 #PRKkajang















6 comments:

Anonymous said...

Lepas ni kita tunggu ...sakit belakang dia dtg balik... nak buat rawatan kat german ...he..he... pelakun terhebat akhirnya tersungkur juga.

usin said...

ada apa ek kt stadium kajang tu? nak tengok team anwar main bola ke. bukan main bola? main apa pulak malam2 cenggini? balik tido la.

reformasi 2.0 said...

dunia engkau lepas tetapi akhirat ..engkau tidak akan lepas... dengan fitnah yang engkau suarakan..!!

Anonymous said...

lawak gila kosongg, macai sejati.

Anonymous said...

Kalau raformasi2.0 kata macam tu, kita pun boleh kata yang batil tak kemana di dunia lagi Tuhan dah tunjuk, lepas satu satu masih tak sedar ke?

Anonymous said...

Perhimpunan reformasi 21/3/14 tak nak tunjuk ke...hahahahahah