>

Wednesday, March 19, 2014

Bekas Pembantu Perubatan Hospital Port Dickson Kecam Operasi Pencarian MH370 #PrayForMH370



Apa sudah jadi dengan rakyat Malaysia seorang  ini? Beliau adalah bekas pembantu perubatan di Hospital Port Dickson.




Di saat seluruh dunia mendoakan tentang keselamatan dan pelbagai negara membantu operasi mencari MH370, ada seorang penyokong fanatik pembangkang bertindak menulis sesuatu yang boleh melukakan hati dan perasaan keluarga mangsa malah seluruh rakyat Malaysia. 

Mempertikaikan operasi tentera Malaysia dalam misi MH370. Memang tidak wajar ada rakyat Malaysia yang bertindak menulis komen sebegini.

5 comments:

Anonymous said...

Biol.

Anonymous said...

Dia ingat pesawat hilang ni dok main 'hide and seek' ke.

QalamQabut said...

Aku rasa dah tiba masanya pakar2 NTSB atau FAA dibawa bersama dalam Press Conference untuk bagi penerangan pulak. Mungkin ada yang boleh faham sikit akan usaha yang sedang dilakukan.

Banyak kementerian dan jabatan lain yang boleh bantu, dalam berbagai cara dan gaya. Jangan sempitkan fikiran dengan tugas mencari pesawat dan jaga makan minum keluarga mangsa saja.

QalamQabut said...

Mungkin Anon 4:20 separuh betul bila cakap main 'hide and seek'.

Mungkin itu yang dilakukan oleh 'pengendali' MH370. Dia nak menyorok dari kita yang mencari. Sebab itu tak jumpa2. Dia putuskan semua hubungan, menyusup di bawah radar, dan entah apa lagi.

Anonymous said...

Itu semua urusan ALLAH. Sebagai manusia muhasabah diri lebih penting dalam usaha mencari pesawat tersebut. Kecanggihan manusia tidak akan dapat menidakkan AL-HAQ kekuasaan ALLAH. Kembalilah ke jalan ISLAM. Tegakkan undang2 Islam di Malaysia jadikan Islam rujukan pemutus urusan Orang Islam bukannya menggunakan undang2 buatan manusia.