>

Monday, March 10, 2014

Biadap Betul Budak Ini, Tweet Yang Ditulis Akan Buat Seluruh Rakyat Malaysia Marah #PrayForMH370

Ketika orang lain bersedih dan berdoa tentang keselamatan MH370, dia menulis sesuka hati dan mengikut emosi sendiri. Tanpa memikirkan hati dan perasaan ahli keluarga krew dan penumpang MH370 yang sedang mengalami situasi getir sekarang ini. 

Jika dapat dikesan siapa penulis ini, maka amatlah wajar dia dikenakan tindakan agar menjadi pengajaran kepada yang lain. Amat biadap

2 comments:

Amir Abdul Khalik said...

Assalamua'laikum. Saya sebagai orang Melayu dan rakyat Malaysia beragama islam, sangat sedih dan malu, serta bengang dengan kenyataan 'bangang' Cik Suheanajaafar ni. Dah tak ade rasa hormat dan simpati sebagai seorang wanita Melayu dan Muslimah. Inilah akibatnya, jika terlalu asyik dengan FB, Twitter dan Whatsapp, sehingga tak pandai nak berkomunikasi dan 'berbahasa' yang sepatutnya dan sesopannya dengan orang lain. Belum sempurna lagi iman seseorang, jika dia tidak mengasihi saudara-saudaranya (orang lain) seumpama dia mengasihi dirinya sendiri.

Otak geliga said...

bagi je BAPAK atau MAK dia baca....ni budak perasan BAGUS, TERLALU SEMPURNA dan MAHA TAHU apa yg org lain nak buat ke Beijing tu.

nasib baik bukan adik aku.