>

Tuesday, February 11, 2014

Sangsi Dengan Program Berselawat, Bukti PAS Kedah Semakin Dangkal & Tidak Ada Modal


4 comments:

Anonymous said...

kesiannnnn PAS.....bahalol nya semakin menjadi jadi....benda baik pun dia nak pertikai.....yg PAS berkerjasama dgn kafir harbi & mendiamkan diri bila islam di hina & di perlekeh oleh kafir harbi itu di kira apa????

Anonymous said...

Biaq pi lah kalau lebai-lebai luncai yang ketandusan akal dan berguru di padang datar ni nak kata apa pun.
Bagi depa mudah saja, 'kalau tak dapat kat kami, kami caghi jalan bagi hancok buang! Mekah, Madinah kami dah sampai, halal haram semua kami tau, (cuma nak ke neraka syurga saja yang kami belum tau!)'.

Anonymous said...

Butui ka hang kata mcm tu......takut2 akan datang tepuk air di dulang akan terpercik ke muka sendiri kutttt!

Anonymous said...

Bodohnya pemimpin PAS ni! Kita ingatkan dia ada bersama-sama didalam perarakan memuji junjungan besar Nabi Muhammad SAW kita itu.

Rupa-rupanya dia cuba nak update bos besar DAPIG mereka bahawa pemimpin PAS masih setia dan bersedia untuk cium bontot DAPIG apabila diminta.

Kepada penyokong PAS ambil lah iktibar yang waras untuk mampu mengenali mana yang betul dan mana yang dah kelabu asap.