>

Thursday, February 13, 2014

Gambar Gambar Ini Bukti Melayu Kajang Tolak Anwar Ibrahim #PRKkajang

















7 comments:

Anonymous said...

saya duk kat Kajang..pd sy Anwar akan menang...alasannya mudah MELAYU mmg mudah diperbodohkan... lahirkan rasa simpati pada kertas undi...melayu dan belas ikhsan walaupun akan membinasakan...yang nyata Anwar akan menang sbb kebodohan melayu yang tidak berkesudahan...

Anonymous said...

Ceramah Tu ada Permit Polis Ke....? Kalau tiada kenape tiada Tindakan...?

Anonymous said...

Saya pun rasa anwar akn menang. Sbb pengundi melayu 48% cina 40%. Katakan separuh melayu tolak anwar maka anwar dpt 24% undi melayu tambah undi cina yg pasti 40% anwar dah dpt 64%. Tahniah DS anwar. Yg kurang bijaknya BN sbb nak btanding kat situ. Sepatutnya BN buat dek je. Sbb prk Kajang jentera BN dah tergugat fokusnya mberi khidmat pd rakyat. Itulah yg dimahukan pihak lawan.

Anonymous said...

Melayu 50/50, Anwar dapat undi besar Cina dan India yg benci UMNO. Anwar banyak sokongan Cina dan India. Melayu ramai yg masih sokong UMNO. Kalau tak, tak kan 88 kerusi Parlimen PRU 13 lalu.

Anonymous said...

come on la..takkan jumlah kehadiran ni jd penentu...dulu sebelum PRU 13 berapa banyak keping gambar org tak datang ceramah mcm ni blogger tunjukkan, last2 pembangkang still menang...apa cerita? Selangor lagi teruk kalahnya padahal berbulan2 gambar org tak ramai datang dengar program pembangkang korang tunjuk...startegi mcm ni lagi korang nak buat? memang kalah lagi la BN kat kajang tu

Anonymous said...

cakap la apa pun ANwar tetap menang...BN jgn buang masa dan duit utk PRK yang tak da makna pun....menang pun x kemn...kalah pun xda kesan...biarkan luncai terjun bersama labunya...

Anonymous said...

Hanya orang islam/melayu jahil dan dah buta mata serta hati saja yang sokong anwar kaki liwat sebagai pemimpin mereka...