Sunday, January 12, 2014

Apa Pendapat Umat Islam Malaysia Tentang Sekeping Gambar Ini?



9 comments:

Anonymous said...

Rambutan cabai tampoi betik

Anonymous said...

1malaysia....adalah satu gagasan bagi memupuk perpaduan dikalangan rakyat malaysia yang berbilang kaum...

usin said...

berkawan tu boleh, sesama warga. tapi Allah tak boleh kongsi-kongsi dengan bukan islam. liberal melampau-lampau menjejaskan aqidah dan 'kunci syurga' boleh ditarik balik.

Anonymous said...

Ada persamaan antara pakaian perempuan Melayu dengan nun yang di dalam gambar tu.

Anonymous said...

mesra dan berbaik sesama manusia tak jadi hal asal tetap berpegang kepada aqidah.....jgn sampai tergadai aqidah dgn menjual agama demi keuntungan dunia yg sedikit & sementara....

Anonymous said...

Nabi sudah peringatkan akan lahir diakhir zaman seburuk buruk manusia nanti...sahabat bertanya siapakah mereka....nabi bersabda "ulamak"....ulamak yang mengkafir sesama sendiri ( gelaran... ulamak...ayatollah)gelarN yang hebat hebat di cipta oleh puak syiah kerana takkyiah.....mereka mempengaruhi orang awam dengan gelaran yang hdbat2...tapi mengkafir...sembelihan orang kain haram dan bersentuhan pun jadi najis...inilah golongan syiah yang menjadi musuh islam...lebih bahaya dari yahudi..syiah bersatu dengan kristian dan menjadi alat yahudi jntuk menghancurkan islam...

Anonymous said...

ni semua fitnah?tok guru ialah,ulama,berdosa korang,ni semua tipu muslihat najib dan sekutu nya,gila xde otak ckap,ahli ugama cm tu,binatang la korang ni

Anonymous said...

Hoooiii..anon January 12, 2014 at 6:57 PM ....

puk# apa fitnah lagi ....
buta ke.. gambar dah terang....
apa lagi hang nak...

memang barua2 atas tu patut mampus...
baru aman dunia...

kamal said...

Siapa cakap nik aziz tu ulamak....siapa yg iktiraf...rasullullah ker yg iktiraf, ker tuhan yanh wahyukan dlm mmpi kau ker....ker cuma sbb dia pakai jubah dgn tongkat, sbb dia cuci tandas surau, sbb dia ambik gambar tgh doa sambil nangis, sbb dia makan nasi bgkus, ataupun sbb dia ada rumah papan utk pengambaran yg trletak bersebelahan rmh batu....klu mcm tu aku pun ada sorang kawan yg mcm tu jgk, dia belajar kat tahfiz, mesir...boleh la iktiraf dia sbgai ulamak...tapi dia mengaku yg naluri dia selain suka prmpuan dia pun suka lelaki, dia ckp ada jgk bdk2 tahfiz yg mcm dia dari...siapa yg sekolah pondok atau tahfuz dia tahu la katanya....klu yg tu mcm mana plk yer....kau ni memuja org melampau2 melebihi kau memuja tuhan kau sndri....nik aziz tu sama jer dgn kau, dgn aku, dgn semua org....manusia, ada buat silap, ada nafsu, ada kehendak...kau ingat semua gerak dia tu mcm nabi hingga xder silap ker, yg salah tu kena la akui...yg btul tu xdinafikan la....xder dia blh bg syafaat kat kau punya...kau tlg la diri kau sndri...