>

Friday, December 6, 2013

Red Bean Army Terus Menghina Ustaz Kazim Elias #PAU2013



7 comments:

Anonymous said...

astagfirullahalazim...sibuk kata kerajaan hina ulama la apa la...ustaz pun diorang leh permainkan apatah lg ulama sendiri...maaf la..sampai bebila aku takkan undi Pakatan kalau masih kekal perangai mcm ni...

kurang2 kerajaan yg ada leh buat keje...if ada kekurangan/keburukan boleh diperbetulkan..dr pakatan yg xtahu leh buat keje ke tidak..dgn keburukan/kekurangan yg ada..maaflah..

-smh-

bruangkoko said...

ya Allah,
laknatilah sesiapa yg buat karikatur ni dan sesiapa yg menyokongnya. amin.

Anonymous said...

jangan dengki la.....

Anonymous said...

Kurang hajooo.....punye budak....Mak Pok dia x bg ajaran agama secukupnye kot kat budak ni.....

Anonymous said...

kurang ajar.Mentang2 lah kunci pintu syurga pada Pas.

Anonymous said...

kurang ajar.Mentang2 lah kunci pintu syurga pada Pas.

Anonymous said...

Sebenarnya dia nk bg tau tu gmbar bapak dia...dh memang jd kegemaran depa buat tuduhan yg melampau. Bila dh kena batang hidung sendiri pandai plak mengelak..emmm...dh mmg keturunan beranak dlm longkang, mmg tk da kerja lain hinggakan Ustaz K.A jd mangsa keadaan..mmg bangsat lu..