Thursday, December 26, 2013

Bukti Jelas, Betapa Biadapnya Ahli Parlimen DAP Ini


4 comments:

Anonymous said...

malaysia Andalusia ke 2.. bkn dr segi kegemilangan, tp kejatuhan kerajaan Islam. hasil perpecahan muslim sendiri.

Anonymous said...

dulu sebelum PRU boleh la aku nak melalak marah dan maki cinabeng ni sekali, skang ni, hari-hari dok naik harga barang, aku pun nak share jugak kat wall aku gambar ni...memang patut kena hina sampai tahap macam ni sekali...sebab bodoh yang tak boleh di ajar dan di bentuk lagi dah...takde yang lebih bodoh dan bahlol selain yang ada dalam kabinet najib beserta najib...

Anonymous said...


Oii..Nga Kor Ming...awak memang babi...babi hutan. Kalau awak tak suka kepada Melayu dan Malaysia..awak boleh pilih untuk hidup di negara lain. Ini negara kami negara bagi orang-orang melayu. Kami akan pertahankan nya habis-habisan. Kamu jangan melampau. Nak komen ada batasannya..biadap.

assaad said...

Salam. Sungguh biadap, tiada penghormatan langsung pada ketua negara. Kalau keluarga mereka di buat seperti itu adakah ia menerima. Sebelum berbuat sesuatu harap fikir sedalam-dalamnya adakah bersifat positif atau negatif.

Fikir-fikirkanlah....

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com