Saturday, November 30, 2013

Nik Abduh Sokong Ustaz Kazim Elias Jadi MT UMNO?



4 comments:

Abdul Azim - Hamba Allah Yang Agung said...

Ini namanya berckp takde usul periksa. Anak dan bapak sama je perangai. Agamawan mengelirukan? Rasanya yg dlm PAS lagi lah mengelirukan .. Mcm dah tak tau nak bezakan jantan dan betina bila dah tidur sekatil dgn DAP. Nak kata hidup tak hidup, nak kata mati tak mati juga. Penyudah jadilah tunggul dlm PR dan paling best dah digelar barua oleh ahli sendiri.

anoymous said...

Sebenarnya memang paslah yang mengelirukan,mereka rasa hanya mereka saja yang betul,orang lain tak betul walaupun berlimu,kalau yang masuk tu artis terus boleh jadi ustaz atau ustazah....tak payah pergi belajar dulu..

anoymous said...

Sebenarnya memang paslah yang mengelirukan,mereka rasa hanya mereka saja yang betul,orang lain tak betul walaupun berlimu,kalau yang masuk tu artis terus boleh jadi ustaz atau ustazah....tak payah pergi belajar dulu..

usin said...

kuah tumpah ke nasi le tu.... macamana acuan begitulah kuihnya.