Wednesday, October 23, 2013

#PRKSgLimau : Cacian Budak Syiah Ini Terhadap Arwah Ustaz Azizan



Khabarnya, Khalid Ismath ini bakal membawa jentera dari AMK PKR bersama sama dengan Adam Adli (bekas pelajar UPSI) turun berkampung di Sungai Limau bagi membantu calon PAS yang khabarnya sealiran dengan mereka. 

Apakah saudara mara Azizan yang masih ada di Sungai Limau mahu menerima budak Syiah yang pernah memaki arwah ini datang ke Sungai Limau? 

2 comments:

Dyll said...

Kalau budak Syiah tu datang dgn geng2 sewel dia, ludah aje muka atau siram dgn air limbah kat depa semua. Budah mentah dlm politik, tapi berlagak mcm dah hebat sangat dlm politik.

Anonymous said...

Walaupun aku bukan penyokong PAS, tapi tak tergamak aku nak buat benda yang si Mat Syiah ni buat pada Arwah. Allah maha adil lagi bijaksana.. sure akan datang balasan dari Allah SWT...