>

Tuesday, August 27, 2013

Modus Operandi Red Bean Army Sudah Menyerap Masuk Di Perlis?


Sebuah blog menulis tentang kebimbangan beliau bahawa ada Facebook Group yang sudah diresapi pembangkang di Perlis (baca sini). Kebimbangan blogger di atas adalah berdasarkan apa yang didedahkan oleh Angin Perubahan dalam artikel sebelum ini

Artikel pendedahan tentang agenda ROAPERS itu disambut secara negatif dan telah mendapat 535 komen. Majoritinya adalah troll yang dibuat macam modus operandi Red Bean Army. Lihat di bawah ini. 



Di bawah ini adalah antara troll yang dibuat. Jika dilihat pada account profile bernama Amin Ahmad, beliau adalah bekas calon PKR di Kuala Perlis (lihat profile). 

Ramai yang troll di bawah ini pun bukannya menetap di Perlis tetapi berada di Kuala Lumpur dan Selangor. Apa yang memotivasikan mereka untuk komen sampai ke siang hari? 

Tidak bekerjakah mereka ? Apa hubungan calon PKR itu dengan semua pengomen tersebut? Mengapa perjumpaan ROAPERS yang pertama perlu dibuat di Kuala Perlis ? Siapa yang hendak bertanding di Kuala Perlis pada PRU14? Sudah tentu Chan Ming Kai dan Amin Ahmad.

Sewajarnya jangan memalukan nama guru guru Sekolah Derma. 


Apa pun ulasan dan komen mereka, ROAPERS kelihatan sudah tergugat dengan pendedahan yang dilakukan. Satu closed group baru telah dibuka. 

Di bawah ini adalah pengakuan jelas daripada Tok Ngulu (admin Roapers) bahawa beliau adalah penyokong PAS. Jadi jelas lah sudah apa sebenarnya agenda ROAPERS. 

Beritahulah pada semua rakyat Perlis yang lain agar mereka jangan tertipu dengan dakyah halus yang cuba dibawa oleh AMK PKR dan DAP. 



1 comment:

Anonymous said...

RoAP ni wujud dari 2006 waktu tu anakperlis.com, takda kaitan dengan tsunami politik,