>

Wednesday, July 31, 2013

SKMM Siasat Satu Lagi Video Menghina Umat Islam



Individu di bawah ini dipercayai orang yang berlakon 
dalam video menghina Islam di atas.



Nama: Maznah Mohd Yusof

Keturunan: Tidak diketahui

Agama: Tidak diketahui (Ada yang katakan Islam)

Jantina: Perempuan

Umur: 38 tahun



Nama Facebook: Chetz Yusof



Nama Fanpage 1: Chetz Togom



Nama Fanpage 2: Citizens Empowering K9 and People

Kelayakan : Ijazah Sains Kejuruteraan Industri, University Marquette, Milwaukee, US



Pekerjaan: Pengasas & Konsultan ChetzTogom.com (Sebuah syarikat konsultan melatih anjing peliharaan)

No Tel: 017-38182**

2 comments:

Anonymous said...

Ya ALLAH, tak pernah jumpa pun orang Islam pegang anjing, mahupun di Barat - bela anjing untuk jaga kebun/rumah ada jumpa, tapi jgn harap nak pegang! Si betina ni, janganlah nak MENYAMAQ! Kalau dah hina Islam/umatnya sampai begitu, dan boleh pegang anjing, dan bela ramai pula tu, saya syak mesti benci Islam atau dah MURTAD, ataupun PENYAMAR sebagai Islam - semuanya untuk MENUMBANGKAN Islam/umatnya! Gayanya juga saya syak golongan lesbian. Inilah yang puak Kristian Zionis DAPBIAWAK/PKR mahu - MENJAHANAMKAN akhlak dan akidah anak muda Islam/Melayu, terutamanya yang liberal dan bijakpandai.

Dan ini akan terus berleluasa, kerana makin ramai peguam/hakim SAMPAH DAPBANGKAI/PKR yang suka bela PENJENAYAH, apalagi yang benci Islam/umatnya, sampai kalimah ALLAH SWT suci kita pun boleh diheret dan dihina, masuk mahkamah sivil yang dikuasai undang-undang Barat-Zionis!

Bayangkan kalau orang Islam hantaq ucapan hari raya Cina atau Krismas dia dengan contohnya gambar Syaitan atau lucah pornografi, penghisap dadah atau salib terbalik (fahaman anti-Kristian, sering buat ini untuk menghina agama Kristian/pengikutnya, juga sebagai lambang agama gereja Syaitan/Satanic cult)! Dan saya percaya si SAMSENG PENAKUT seperti ini tak akan berani hina penganut Hindu – tengoklah banyak filem Bollywood, apa jadi kalau hina; ditetak dengan GANASnya!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


Anonymous said...

Apelag korang ni...aku tau sgt point pihak yg nak perbesarkan isu ni sebenarnya nak mengapikan melayu dgn cina.

Tpi plan tak berapa menajdi..sebab org yg berkenaan melayu islam..kalao ko belajar agama..ko tahu anjing bukanlah haram..dlm quran juga menceritakan tentang anjing bersama ashabul khafi..

di negara arab bermazhab maliki anjing boleh dipelihara..di saudi gabenor wilayah hail bela anjing poddle..melayu malaysia je yg bperasan lebih islam..padehal tak bace quran..main ikut je ckp org lain..ikut lagi hadis mengarut malaikat takut anjing tak masuk rumah..byklah dongeng

jadi maklumat yg salah dah dijadikan budaya..nampak kolot melayu ni..nampak bodoh sombong pun ada..kesian melayu..bile tk sehaluan seluruh keturunan dia sumpah..memang takde ciri bangsa membina..patutlah asyik kene jajah.