Thursday, July 25, 2013

Orang Yang Menghina Tun Mahathir Di Facebook Sudah Dikenalpasti


Sebelum hendak menghina dan mencaci orang lain, tanya pada diri sendiri dulu apa yang sudah disumbangkang pada orang lain. Dalam bulan Ramadhan yang mulia ini tidak sepatutnya membuat perkara sebegini pada orang yang sudah berjasa pada negara. Memang biadap benar Helfiz ini,.

11 comments:

Anonymous said...

Dah nama mak bapak bagi kat dia pun dari neraka bila ditafsir sebagai kencingan neraka. Hell piss.

Anonymous said...

Sial budak ni..aku cuba nak control di bulan ramadhan ni tapi..aku mohon keampunan allah atas bahasa kasar ni..apa2 pun mmg sixx budak ni

Anonymous said...

sejak bila hina Tun M langgar undang2...Tun M tu Agong ke?

Anonymous said...

Kesiann......budak kecik lg tuu..... Beringus lg....

Anonymous said...

nama pon dah Hel....bangga lak ru buh nama Hel kat depan. konon2 ganas la!! Poyo!!!

Anonymous said...

Agaknya selama ni budak ni tak pernah duduk kat Malaysia ke ape ke budak nih. Datang-datang main sergah je. Kalau dia duduk kat Malaysia selama ini tak kan tak nampak segala jasa dan pengorbanan yang dah dia buat untuk negara. Cakap tu biar lah ada bukti sikit, jangan ikut sedap mulut nak lepas je.

Anonymous said...

pegi daa org punya FB tu yg nyanyuk..umur masih muda tapi otak dah nyanyuk...jgn2 byk ular masa wat kerja kut..tu pasal rezeki bg makan sendiri x berkat..

Anonymous said...

bodoh punya org...mcm lah dia bagus sgt...pergi duduk afrika laaa..bangsat

Anonymous said...

'Melayu/Islam' KURANG AJAR macam BIAWAK ini tak pula hentam si pemimpin PENGKHIANAT DAP/PKR yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Israel tu!Sila lihat di http://www.globalresearch.ca/malaysia-failure-of-u-s-to-subvert-the-elections-and-install-a-proxy-regime/5334439, Malaysia: Failure of U.S. to Subvert the Elections and Install a “Proxy Regime”: US “Pivot” Toward Asia Trips in Malaysia, By Tony Cartalucci, Global Research, May 09, 2013:

….However, an election monitoring organization funded by a foreign government which openly seeks to remove the current ruling party from Malaysia in favor of long-time Wall Street servant Anwar Ibrahim is most certainly not “independent.”

The ties between Anwar Ibrahim’s “People’s Alliance” and the US State Department don’t end with the Merdeka Center, but continue into the opposition’s street movement, “Bersih.” Claiming to fight for “clean and fair” elections, Bersih in reality is a vehicle designed to mobilize street protests on behalf of Anwar’s opposition party. Bersih’s alleged leader, Ambiga Sreenevasan, has admitted herself that her organization has received cash directly from the United States via the National Endowment for Democracy’s National Democratic Institute (NDI), and convicted criminal George Soros’ Open Society.

The Malaysian Insider reported on June 27, 2011 that Bersih leader Ambiga Sreenevassan:
“…admitted to Bersih receiving some money from two US organisations — the National Democratic Institute (NDI) and Open Society Institute (OSI) — for other projects, which she stressed were unrelated to the July 9 march.”……

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)


Anonymous said...

Semangat sungguh pakai baju sedondong warna hijau. Kaum kolor hijau memang benci pada Tun M. Habis Tun M dihina, difitnah, dimaki-hamun, dicerca dan macam-macam lagi. Sampai ada sorang ahli PAS (dah arwah) sanggup cakap di depan himpunan PAS yang Tun M tonton video forno dengan cucu dia!!! Astagfirullahalazim. Ada ker wikileak atau mana-mana portal atau blog yang ada paparkan senarai akaun simpanan berjuta-juta yang Tun M ada???? Belum lagi ada. Tapi kalau Nuar peliwat tua Bangka tu memang dah tersebar simpanan berjuta-juta di luar negera, termasuk di Israel. Kot-kot ada jugak akaun simpanan pelaburan di atas nama jijah, nurul, ada mungkin tak????

Anonymous said...

anon 8.02pm
aku hina bapak hang salah tak?aku fitnah bapak ko tanpa bukti salah tak?