Thursday, February 3, 2011

Mahfuz Omar: Hentikanlah Memukul Tin Kosong


Hanya memukul tin kosong sahaja (baca sini). Itulah kerja Mahfuz Omar. Satu soalan mudah buat Mahfuz, apa yang telah PAS bantu untuk selamatkan rakyat Malaysia dari Mesir? Sekadar mengapi-apikan semangat dan menghasut rakyat memang kerja yang mudah. Namun apa yang PAS buat pada pelajar-pelajar yang kuat menyokong PAS di Mesir? Kerajaan Barisan Nasional tidak memilih warna parti dalam menyelamatkan rakyat Malaysia di Mesir.

Biarpun pelajar tersebut anak orang PAS, anak orang PKR atau anak orang UMNO, semuanya diselamatkan kerana mereka adalah rakyat Malaysia. Ini yang dinamakan mendahulukan rakyat. Namun bagi Mahfuz dan PAS, mereka hanya menyokong membuta tuli tanpa selidiki dulu siapa El Baradei, siapa Hosni dan siapa yang menjadi dalang sebenar di Mesir. Membacalah dulu sebelum menyokong dengan tanpa sebab. Hentikanlah memukul tin kosong, di Pokok Sena ramai lagi rakyat yang memerlukan khidmat wakil rakyatnya. Berkhidmatlah dengan baik.

7 comments:

Anonymous said...

inilah masalah PR..kerjanya mengapi-apikan rakyat.bukannya nak tolong rakyat malaysia kat mesir pun..klo kerajaan dah bertindak,time tu la nak sibuk nak ambil kredit dari usaha kerajaan. x payah jauh la.org yg terlibat dalam banjir dalam negara pun puak2ni x nampak muka nak turun padang.

hatiminda said...

Hahahahaha...Kalau tidak BODOH bukan mahfus Omar lah namanya...seorg wakil MP yg berotak udang dan lembab pemikiran...jika fuhh kata penasihat umum pakatan rosak,fuhh lah katanya..jika londeh kata penasihat RM 1, londeh lah dia di mana-mana sahaja..itu lah mahfus yg bijak digunakan penasihat anugerah pelakon drama terhebat!!!

Anonymous said...

mahfulus omar memang bodoh. tengok la kelulusan dia, spm cap ayam je.

MAT DAUD GRUGREH

Anonymous said...

aspirasi rakyat Malaysia ke aspirasi rakyat Mesir? adushhh

Anonymous said...

Macammana orang Pokok Sena boleh pilih dia?

Anonymous said...

Meluat betul aku dengan Mahfuz ni, tak ada yang baik dari dia. Kalau bodoh pun DIAM sahajalah. Lagi buka mulut lagi nampak keBODOHAN diri sendiri.

Anonymous said...

bodoh punya orang!!!