Sunday, March 10, 2013

Gambar Ini Akan Membuka Mata Rakyat, Siapa Sebenarnya DAP-PKR-PAS

Teruk betul, terlalu taksub dan terlampau ekstrem. Ada banyak lagi cara yang lebih baik untuk kempen. Namun yang dicarinya dalah cara yang tidak bertamadun. Anwar, Hadi patut malu dengan kelakuan murahan sebegini. Propaganda yang low class.

17 comments:

Anonymous said...

Gambar bila tu? Kalau baru, CELAKALAH puak puak ni. Perwira gugur, MEMBISU SERIBU BAHASA, yang ni pulak, sibuk nak buat huru hara
-atas pagar tak berparti-

Anonymous said...

ada sapa2 berani bakar..ni dah melampau..

Talhah said...

Provokasi melampau.

Jangan sampai BN tayang kat skrin besar Video Anwar 24 jam masa pilihanraya esok. (tayang sambil hitamkan kawasan belalai dan semak samun serta gunung ganang. Muka pelakon kena tayang)

Anonymous said...

PAS bodo piang!!!!Altantuya tu Isle ko???Balutan mayat tu untuk Isle je..

Anonymous said...

kenapa tidak dihantar pada bapa altantuya? ceritakan hal sebenar kepada bapanya betapa pembangang di Malaysia sentiasa menghina anaknya...

Anonymous said...

Ridiculously stupid... Sibuk benor depa dgn altantuya... Boleh pulak pas join sekali buat gitu? Apa pandangan Islam?

Anonymous said...

Pakai Proton Wira pulak tu. Proton ialah projek Tun Dr M, orang UMNO/BN. Tak malu...

Anonymous said...

diorang ni semua org.pkr.pas.dap dah rosak

manjung said...

Ni kerja PAS HARBI dan puak2 yang nak sangat ke Putrajaya...keja gila

manbillion said...

puak ni memang sesat dah sesesat tok gurunya. ula..mak bacul, yang islam puaknya.

Anonymous said...

abis idea dah..ini kali laa ..sudah mau tingal PAS -DAP-PKR.bye.

minah mongolia tu dibalut sprti mayat isle... meme otal tok palo lutut....ntah ada yg sembhyngkan mayat tu.huhuhuh

Hamuntai Kaluak said...

Suatu peringatan yang membaca yg terlupa..... Allah swt berfirman “Apakah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku ? Demi kebesaran Ku,aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi dikalangan mereka sendiri,sehingga orang yang alim(cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)" Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak tergelincir ke dalam sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa. Dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang. Dan janganlah sebahagian kamu mengumpat sebahagian yang lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat), maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan Allah) dan bertakwalah kamu kepada Allah. Sesungguhnya Allah Penerima Taubat, lagi MahaMengasihani." (Surah al-Hujurat, ayat 12) Hadis Nabi Muhammad saw..
Daripada Abu Hurairah r.a. berkata : Rasullullah saw bersabda : Akan timbul diakhir zaman orang orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat daripada kulit kambing(berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat).

Anonymous said...

puok puok babi pas laknat punya kerja

Mohd Borhan Salim said...

itulah kerja pembangkang tidak habis dgn.cerita fitnah belaka

Mohd Borhan Salim said...

itulah kerja pembangkang asyik buat fitnah saja

Anonymous said...

dah tandus modal ker? meluat sungguh!

Anonymous said...

bawa bawa lah mengucap. kita sepatutnya doakan anggota keselamatan kat lahad datu. bukan nya kempen mcm org tak ada ugama. Ada kah ugama lain dibalati mcm tu. tlg nik aziz jawap