Wednesday, January 23, 2013

Video Tarian Terbaru Anwar Ibrahim Untuk Menagih Simpati


Sudah habis modal nampaknya Anwar Ibrahim. Sekarang ini semakin seronok menari di atas pentas untuk menagih simpati dan undi. Rumusan yang boleh dibuat adalah Anwar Ibrahim sekarang semakin terdesak untuk undi. Apa sahaja akan dilakukan untuk tagih simpati rakyat.

4 comments:

Anonymous said...

ANUWAR INGAT SEMUA ORANG INDIA DAH LUPA... DIA TIPU PENDUDUK INDIA KAMPUNG BUAH PALA...POOODAAHHHH ANWAR!!

Anonymous said...

persembahan terbaik dari orang yg sakit tulang belakang sampai berubat jauh je germany. caiyorkkkkkkkkkk!!

Anonymous said...

Kata hadis: Sesiapa yang menyerupai sesuatu kaum itu maka dia adalah sebahagian dari kaum itu.

Dalam kesimpulan pendeknya kalau mcm kafir maka dia kafir lah.

Cara Anwar menunjukkan dia adalah seorang yang suka berparti, terkinja kinja. Bukan kata rakyat. Nak jadi contoh pada anak pun anak tak nak. Keliru tengok ayah dia ada otak 3/4

Anonymous said...

Anwar serba boleh... tu blum dlm bilik..hehehe