Saturday, January 12, 2013

Gambar Kanak-Kanak, Orang Tua Yang Dipergunakan Dalam #KL112





Hendak berjihad lawan siapa dik? Lihatlah bagaimana pembangkang pergunakan kanak-kanak ini.



Kerajaan yang kau hendak ubah inilah yang mahu berikan RM100 kepada kanak-kanak sekolah bermula 15 Januari ini dan RM500 kepada mereka yang berhak mulai Februari ini. Adik yang pegang kertas ini pun akan dapat sekali agaknya.





2 comments:

Anonymous said...

aku nak pesan mak bapak yang bodoh bawa anak berdemo, dulu masa aku belajar di university tahun 74' pak babi tu menghasut kami berdemo, issue utama dia orang makan ubi gadung di kedah,dia dengan hishamuddin rais konon nak champion hal tu. hishamuddin cabut lari bila di cari polis, anwar cabut lari masa demo, kami yang bodoh masuk lokap konon nak ikut pak babi. siapa selamatkan kami, menteri pelajaran ketika itu, sapa dia Dr. Mahathir, kami di bebas tampa kena bayar apa denda pun, fikir kalau kami di salahkan dan di denda, mana nak cari duit, mak pak org kampung harap anak masuk university belajar, dapat tolong mak pak bila kerja nanti. Apa yang saya nak sampai kan di sini tak payah lah nak berdemo, nak ajak anak berdemo, anak tak tau apa, apa yang dapat berdemo, nanti pilihanraya pileh siapa yang kamu suka.dah banyak pak babi menipu, dalm kabinet pun dia songlap, apa kamu masih nak memileh dia.. fikir lah..

paktam said...

Duit duit duit. Orang muda tua dan kanak kanak. Duit duit duit. Halal ke?