Thursday, December 27, 2012

Gambar Pemuda PAS Kantoi Di Negeri Sembilan



4 comments:

Anonymous said...

inilah bapa-bapa yang akan memwarisi anak-anak yang akan menjadi penipu di masa depan. Dia juga akan menjadi mangsa penipuan anak-anak dia sendiri selain daripada dia menipu dirinya sendiri. Jenis ini lah yang menghasilkan warganegara yang mrosakan bangsa, negara dan agama. Kesian ibu yang melahirkan anak sebegini.

Anonymous said...

kalau tak silap, dia ni jugak la yg tengking orang felda selasih setiu hari tu. blh cari video kat youtube. pakai baju 'kurung' kaler biru

usin said...

rumah sapa la yg jd lokasi 'shooting' gambar main ikat2 tu. aku agak gambar tu diambil sebelum konvoi oren tu bergerak lg. utk backup cerita kalau konvoi kena ludah. memang kena ludahpun, so gambar tu berguna la. cerdik jugak la dorang tu. tp yg tak cerdik ialah sapa yg percaya cerita bodoh mereka. kalau dh malaun sekor tu kena ikat, yg lain tolong tengok dan ambik gambar je ke? konvoi tu sekor2 ke ramai2? apa punya baghal.

CIFUT said...

Dulu ada pelakon mati 2 kali, pastu pelakon kena tetak, ni pelakon kena ikat pulak. Dlm PR penuh dgn pelakon2 mcm ni. Kemana tumpahnya kuah, ketua umum pelakon porno yg sgt berjaya, cai2 pun follow je lah.