Sunday, December 9, 2012

Abby Abadi Marah Orang Tengok Bola Sokong #HarimauMalaya



6 comments:

Anonymous said...

Kuat meroyan betullah makcik ni sejak masuk PAS ni..

usin said...

ok, ok...abby. aku sokong kau dicalonkan utk pru13 nanti. aku tau tweet kau tu supaya nama kau sentiasa segar, tak kiralah apa isupun. walau tweet kau selalu nampak bodoh dan dangkal kerana kurang kajian, nama kau semakin segar di mata pembesar pas. cumanya aku nampak nasib kau akan sama dgn cikgu mala...

Anonymous said...

Apa maslah la mak janda sekor nihhhhh!!!! Kebuluq ke aper nih???

Anonymous said...

macam mana ni ustazahh

belum apa-apa dah buruk sangka,semua org suka tgk bola ..tak de kebulurnya dorg nak mendengki

lagi pun ,lagi baik tidur dari dgr ceramah maki hamun dan yg bukanx2.
buang masa aje..

Anonymous said...

kurang masyukkk tu yg marah tu.

Bingai @ Bangang said...

tengok bola dengan semakan negara lagi baik dari tengok ceramah dengan semangat parti politik. dia bengang sebab malam lain bini orang kena pelok tapi dia terus gersang kot? kah kah kah