Thursday, May 3, 2012

Video Nik Aziz Mengaku Terima Bantuan Syaitan


"Jadi cara untuk membuang mungkar sekarang ialah demonstrasi. Sebab itulah saya kata wajib pergi Bersih 3.0, lebih baik kita buat daripada kita khianat cara lain seperti bakar bendera, ini bukan kerja Islam. 


 "Maka kalau ada Bersih 4.0, 5.0 atau 6.0 siapa pergi saya akan beri sokongan. Salah apa, nak suruh orang ramai, macam kita ada pasukan bola, kalau saya ada perlawanan bola, saya beri RM20,000, RM30,000 tambang bas. 

 "Salah apa, saya nak suruh nampak ramai demonstrasi, nak suruh ramai menentang mungkar, tolak Islam adalah perkara paling mungkar dan jahat," ini kata-kata Nik Aziz pada 1 Mei 2012 selepas BERSIH 3.0.


Apa sudah jadi dengan PAS ini? Nampaknya peristiwa perpecahan Islam angkara Abdullah Saaba telah berulang. Orang Islam perlu berpegang teguh pada Al Quran dan Hadis. Usah terpedaya dengan "fatwa" ulama politik.

No comments: