Saturday, April 28, 2012

Perusuh #BERSIH3 Ganas, Ini Ajaran Ambiga & Anwar


Motor polis dirosakkan, kereta polis diterbalikkan. Pistol polis dirampas. Itulah drama perhimpunan yang didakwa aman (BERSIH) pada hari ini. 



Wajah mereka-mereka ini sudah ada, akan diadili di mahkamah dunia dan akhirat. Moga semua rakyat Malaysia bersama-sama mencari penjenayah yang telah membuat kerja ini. 



3 comments:

Anonymous said...

Pakatan rosakkan kenderaan2 Polis. Kerajaan kena guna wang rakyat untuk menggantikan kenderaan2 ini.

Apalah bodohnya Pakatan. Macam ni nak perintah negara.

Anonymous said...

Mak bapak hanta belajar tinggi2,nk belajar duit x cukup,pinjam ptptn dah dpt duit enjoy,lupa nak belajar. Last2 belajar kantoi! Pastu belajar ntah kemana,awak ntah kemana! Utang ptptn kena byr,mana nk cekau duit kerja xde. Dgr pembangkang unjur cadangan mansuh ptptn,diorg no 1 jd kepala ketuai perhimpunan. Org main bontot dia pun nak ikut org main bontot! Lupa diri diorg tu islam atau islam hanya pada IC je ke?

sondol adlin said...

Anuar Ibrahim & Ambiga, Wan Azizah, Nurul Izzah patut dihalau dari bumi Malaysia. Termasuk A.Samad Said sasterawan yang takpatut dihormati, Nik Aziz ulamak bersikap macam dan minum kencing babi, macam tu ke ulamak ululamri.Ini lah akibatnya apabila Isa dihapuskan, Lim Guang Eng dan Lim Kim Siang halau mereka ini balik ke negeri Cina