Friday, November 25, 2011

Video Anwar Ibrahim Burukkan Malaysia di Indonesia



Tidak habis habis hendak memburukkan negara sendiri. Terkini Anwar Ibrahim memburuk pula Malaysia dalam satu forum bersama dengan pelajar Indonesia pada 30 Julai 2011. Anwar menuduh sistem kehakiman negara ini tidak bebas kerana dikongkong oleh pihak kerajaan (baca sini). Maka tidak hairanlah mengapa ada kalangan rakyat Indonesia yang begitu ektrems membenci negara kita ketika Harimau Malaya menentang Garuda. Rupa-rupanya ada pengkhinat yang mengadu domba untuk memburukkan hubungan dua buah negara ini.






22 comments:

mat sabun said...

kenapa pasport tak disekat? kalau yg lmbt bayar ptptn pun disenarai hitam, inikan pula pengkhianat negara. mana kdn?? tidoq ka atau penakut?

Anonymous said...

JANGAN SMPAI MENANG SORAK NEGARA TERGADAI..AKIBAT KEPENTINGAN DIRI SNDIRI...

Anonymous said...

KALI INI AKU CONFIRM PANGKAH BN

anti bohmau said...

tak habih2 lagi berperangai macam berok dapat bunga...semuanya dia nak jahanamkan! ko sendiri jahanamkan sistem yg ada dulu, ko nak salahkan semua orang lain? ingat tak bila dia gunakan polis utk ugut umi hafilda hingga dikurung, dicabul & dimalukan dgn polis2 hanjing nwar masa tu? buktikan ko tu bermaruah nwar! bersumpah depan semua rakyat pastu pergi Mekah, barulah cakap pasal sistem yg ada! pooodah! haprak punya orang!!

Anonymous said...

Manusia jenis APA lah yang menghina tanah air sendiri...??? Buruk betul Akhlaq...

Anonymous said...

Bangsat ni elok dok kat Indon saja. tengok Indon boleh terima dia atau tidak.

Anonymous said...

... dia ni bercakap mcm orang tak beriman je...

Anonymous said...

Saya pun hairan kenapa paspot babi ni tidak dirampas hingga kes mahkamahnya selesai. Tahun 1998 dahulu mahkamah rampas paspotnya.

Haramjadah ni upah semua yang hadir untuk mendengar pidatonya dan dia agak pelawak terkenal kerana pandai buat pewnonton ketawa pelakonlah katakan.

Pengkhianat bangsa dan negara ini perlu direjam. kelakuanya, moralnya rakyat Indonesia tidak ketahui. Tayangkan video seks China doll sekali lagi kepada rakyat Indonesia.

Percayalah kalau orang UMNO/BN yang buat kerja tak bermoral itu sudah tentu BABI ni akan tabur berjuta keping cd kepada dunia, dikampong2.

Apakah motif menggunakan platform di Indonesia kerana mereka tidak boleh mengundi di Malaysia. So niat beliau hanya untuk memburuk2kan negara, maknanya memang BABI ni pengkhianat negara.

Adakah sebilangan kecil di Indoneis tahu kelakuan BABI ni ketika dalam Kerajaan dahulu curi duit rakyat berbilion RM dan disembunyikan di Indonesia, adakah mereka ketahui moralnya berzina, menyokong Lesbian,Gay,B..... dan Transeksuyal, berzina dengan isteri orang,mengurat isteri-isteri orang,seperti di Barat, pendirian beliau juga jauh tersasar daripada ajaran Islam.

Untuk sebilangan kecil rakyat Indonesia saya seru jangan terpengaruh dengan BAPA ANWAR BIN IBRAHIM (BABI) INI, kerana tiada faedahnya.

Dalam video sek dengan China doll memang BABI inilah orangnya disahkan tulen oleh pakar dari Amerika dan Korea dan pakar dalam Malaysia tetapi BABI tetapi nafi-nafi-nafi kononya ini kerj UMNO mungkinkah UMNO tangkap beliau dan kurung dalam bilik dengan China Doll, mungkinkah umno keluarkan air maninya dan masukkan kedalam dubur Sdr. Saiful menyebabkan Saiful membuat laporan Polis bahawa dubur beliau ditikam BABI ni. Mahukah seorang mengaibkan diri sendiri dengan melaporkan yang ponggong beliau dirogol BABI ini.

BABI menghasut orang-orang Cina diMalaysia supaya bermusuhan dengan Melayu adakah orang macam ini layak menjadi pemimpin..fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

paling layak dia duduk kat antartika sana lagi baik.

Anonymous said...

kesian indon semua tu kena kencing je dgn ANU war...

Saladin said...

Cilaka punya anuar.....apa faedahnya beruk ni memburukkan Malaysia di Indonesia....

Saladin said...

setahu aku tak ada orang indonesia yang memburukkan indonesia

Anonymous said...

memang bangsat pun.bangsat yg patut dihalau dari bumi malaysia.manusia jijik.

Anonymous said...

memang bangsat pun.manusia jijik.

Amin GmbH said...

not a government's business to run business? tgk kt Guernsey mcm mana... rakyat tak payah berhutang.

anti bohmau said...

Ya Allah Ya Rabbi Ya Kareem,

betapa rosak & hinanya makhluk Engkau yang sorang ni! sanggup dia burukkan 'rumah'nya sendiri semata2 gilakan tahta orang?

Anonymous said...

Biaq pi la kat dia,bagi la dia menyalak puas2 kat sana..dia ingat org indon boleh tolong dia kot..Lagipun kat sini dah tak ada orang yang nak dengar salakan dia tu..

Anonymous said...

Cakap orang tidak beriman....lingkup negara, kalau ini lah PM kepada mana2 Negara.

Norlie said...

dugaan bg umat islam malaysia dpt umat islam mcm dia ni...

Anonymous said...

Anugay menjadi alat medium untuk orang indonesia memaki Malaysia.... bodoh betul orang ni.... hahhaahhahaah..... cilaka hang Nuar....

Abangpi said...

kerajaan patut bersifat lebih tegas macam masa Tun dulu, tiada negara demokrasi yang betul-betul demokrasi, kalau didemokrasikan sebebas-bebasnya, hancur negara.tolong ambil tindakan terhadap sesiapa sahaja yang yang mengancam negara, walaupun di atas alasan hak asasi manusia. hak asasi kami yang majoriti ini siapa yang nak bela?

Anonymous said...

nampak sangat niat JAHAT. masa terang kedudukan senarai JUTAWAN kt Malaysia. ada dia sebut tempat 1-6? saper pegang? semua cina. dalam ranking 20 terkaya kt MALAYSIA. Melayu kalu tak salah aku ada 2 atau 3 orang jer... lagi 17 orang tuh cina & india... tp majoriti CINA. ALLAH SELAMATKAN MALAYSIA DARI PEMIMPIN MCM NI...AMIN...